torsdag 25 mars 2010

Besviken ...

Hela denna vecka har vi jobbat med en utställning på skolan (olika teman) och jag tycker att det är stor skandal att vi betalar för detta! Utbildningen kostar 3500 kr per vecka och denna vecka har jag inte lärt mig någonting, mått j-ligt dåligt och knappt tagit i en blomma .... Det känns helt bortkastat, jag kunde lika gärna ha stannat hemma! Vi har inte fått någon som helst handledning av lärarna utan vi i vår grupp har blivit helt styrda av en tjej från fördjupningskursen; en mer stöddig och arrogant person får man leta efter. Hon har tagit typ 10 rökpauser om dagen medan vi andra har gjort vårt bästa för att uppfylla hennes högt uppsatta och smått orealistiska krav. Jag har känt mig som en slav utan någon som helst inflytande. Jag har alltså betalat 3500 kr för att slava, sätta ihop dräneringsrör, klä dem med tyg, riva tyg och hänga upp plåtar i taket .... Det är stort missnöje i hela klassen över denna utställning så det är inte bara jag som är besviken. Ska bli skönt att få komma hem.

Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar