onsdag 12 maj 2010

Expodagar

Denna vecka har vi jobbat med exponering. Vi skulle göra en skyltning helt enkelt. Vår grupp på tre personer hade temat passion/sensualitet/erotik. En i gruppen var dock borta i måndags och igår (tisdag) var jag helt själv, så jag gjorde det mesta av planeringen. Idag efter lunch skulle vi vara färdiga. Vi hade tre olika produkter som vi grupperade enligt nedan:

Ovan (fr. v): höga nivåbuketter ("flames of passion" 250 kr), bordsdekorationer ("sensual sensation" 295 kr) och solitärer ("erotic dreams" 120 kr).

Mina dekorationer

Här kommer även bilder på de andras exponeringar:

Tema: Energi

Tema: Victorias bröllop

Tema: Hawaii

Tema: Lantligt

Jag tycker att alla gjorde jättefina och proffsiga arbeten och exponeringar. Det enda jag inte blev helt nöjd med i vår grupp var nivåbuketterna men det är svårt och vi har inte tränat så mycket på det. Först gjorde jag en rundbunden bukett men den blev lite för städad och välformad så jag tog upp den. Så här såg den ut: 


Vi kom överens om att vi ville ha lite spretigare och vildare buketter i nivå istället. Så här blev min bukett efter att jag gjorde om den hemma:

Inte helt nöjd som sagt men det primära var inte arbetena utan själva exponeringen av dessa. Det är väldigt mycket att tänka på, inte bara att ställa upp sakerna. Jag tyckte dock att uppgiften var väldigt rolig även om det blev lite tung arbetsbörda igår när jag var ensam.

Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar