söndag 17 januari 2010

Så här ser det ut ...

Ni är säkert lite nyfikna på hur det ser ut där jag bor så här kommer lite bilder. Jag hyr en möblerad lägenhet genom skolan. Den är jättefräsch. Det är en 3:a som jag delar med en annan tjej som går på skolan (ej i min klass). Här är mitt rum: Här är mitt rum sett från andra hållet, gott om garderober som ni ser, vilket är kanon. Vardagsrummet: Köket: Huset: Här är baksidan av huset, man kan skymta min uteplats mellan träden: Jag kan se skolan från parkeringen utanför mitt hus (skolan är markerad med x): Skolan finns i det här huset (x): Här går man in: Skolan ligger i ett företagsområde så det är inte särskilt naturskönt men jag klagar inte, det tar typ 3 minuter att gå dit från min lägenhet :-). Det är nära till busshållsplats också. Bussar till och från stan går ofta. Ska försöka ta lite bilder så att ni får se hur det ser ut inne i skolan också men det får bli nästa veckas projekt. Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar